Font Size : Increase font size Increase font size Decrease font size
Internet Marketing Meets Life…

Archive for July, 2008

  • hmm, wondering not only what happened to the week, but also the month, is it really August tomorrow!?!
2008
31
Jul

Flickr

This is a test post from flickr, a fancy photo sharing thing.

Wow! the test post from Flickr worked, now I just gotta see if I can email a photo from my mobile phone to Flickr and have it automatically post the photo here….

fingers crossed that this works!

:)

  • it’s no good, it’s just to damned sunny, I’m off for an early and very long lunch… #
  • damn, it must have been a busy day, only just realised I’ve not switched Twhirl on all day.. what I miss? :)
  • @neilshearing who me, a twitterer? nah… You seem to have taken to it quite well, after you blog post a while back…:)
  • well the weather’s just too nice, gotta call it a day and go sit in a pub garden for some fresh air.Nite all. :)
  • @benmack yep, Twitter seem to have dropped 75+ of my followers too, wonder what’s going on… :(
  • Made an early start to the day, but that oh so rare sunny weather is calling….
  • @neilshearing I’m not convinced your two new assistants http://tinyurl.com/5j4x86 are gonna be a lot of help Neil… lol!
  • @bonafide70 Hi Jerry, yup, still in Cheltenham and spending too much time in the pub gardens!
  • @Josh_Spalding Gotta agree with you mate, I use LiquidWeb for my main sites and never had a single hiccup, no matter how much traffic I send #
  • just got spammed for a WSO on my DigitalPoint profile! Is nowhere safe from WSO’s…
  • @robocallaghan did consider reporting the WSO “spam”, but ended up buying a copy after spotting a thumbs up from Dave Kelly…
  • wow! this is the biggest video project I’ve ever dome for someone else, better make some for http://regcompass.com myself too!
  • probably doesn’t help that I keep spotting great expriring, expired and auction domains bargains that I wanna grab for myself! :)
  • Hi and welcome to @HarrisFellman and the 20+ other new followers who’ve joined me today! :)
  • picked up the kids for the weekend, just got dinner on, time to check some email, facebook and blog comments.
  • @gfb3 missed your tweet last night, needed sleep. Twitter’s yet another form of communication, grab http://blogmytweet.com to help
  • @alex_jeffreys Happy Birthday mate! have one for me, Iit’s a bit early for me. πŸ˜‰
  • had a friend drop by tonight to drop of 2 bottles of wine for me, now that’s thekinda friend I like! :)
  • another late start to the day, had my “morning” cuppa, now to do a blog post about this new http://blogmytweet.com blog plugin for twitter..
  • New BlogTactics Post: Free Twitter Blog Plugin http://tinyurl.com/6bsgsp
  • @Alex_Jeffreys not been to a seminar since BritPack last year, sounds like that’s not happening this year, bit of a shame!
  • @DaveTaylor Alex King has a plugin for WP that will make your days tweets a blog post – http://alexking.org/projects/wordpress
  • New videos for http://www.regcompass.com expired domain service taking longer to make than I anticipated as I keep finding domains I want!
  • 3 vids done, 3 to go. Just noticed it’s light & the birds are singing, what happened to the time..? If I eat now, is it breakfast or dinner?
  • Monday again, ack to the grindstone. Planning on spending most of the week working on a whole bunch of new videos, for clients and myself.
  • @yarostarak BlogTactics.com – free videos are great for list building. :)
  • done for the day, spent most of the day chatting with people on skype, so much for clearing the holiday email backlog, maybe tomoz…
  • gonna be a short day today, off to see Hancock with a mate tonight, beers before and after are inevitable, resistance is futile…


NEXT PAGE »